tirsdag 3. november 2009

Timotei sin lille myntpung / Timotei's small pouch


Idag har jeg sydd ferdig syv små sminkepunger / myntpunger etter Timotei sin framgangsmåte. Jeg har brukt glidelås i metervis og tilpasset etterhvert som jeg sydde. Disse små pungene er en fin måte å bruke opp små stoffbiter på.

Today I've made seven small makeup-pouches / coinpouches after Timotei's tutorial. This time I used zippers on a roll and used just as much as needed. Making this small pouches is a great way of reduce the fabricstash.

9 kommentarer:

Mona sa...

De ble kjempefine. Flott salgsprodukt.

Timotei sa...

Så fine de ble og så artig at du ville prøve oppskriften min!

Bente sa...

Knallfine sminke-myntpunger.
Stilige stoff :)

Pia sa...

Joda flott måte å bruke opp små stoffbiter - om man bare klare å bestemme seg for hvilke;-).
Flink er du og flotte ble pungene!

Lappestua sa...

Kjempefine punger!

Hennes sa...

Det ser ut til at vi er mange som har fått timotei-feber..:o)hi hi.
Kjempe spennende å se hvordan de blir med forskjellige stoffer.

Ha en fin uke.

Hilsen Linda

tubakk sa...

Timotei-feber, ja, det var rette ordet. Tror det er mange slike rundt om i landet nå. Disse også ble helt nydelige.

Inger sa...

Mange flotte stoff du har brukt. Disse blir helt sikkert populære. Tror jeg skal sy slike som julegaver. :-)

Jorunn Elizabeth sa...

Nydelige og praktiske. Tror til og med at jeg kan sy en slik til min sønn.Hvor får man kjøpt gildelås i metervis?
hilsen Jorunn E