søndag 22. november 2009

Godt fornøyd!


Da var siste deltakelse på årets julemesser unnagjort. Kvaløysletta Husflidslag har holdt salgsmesse denne helga på Tromsø Museum. Jeg fikk solgt en god del av mine produkter dvs. en løper, kuvertbrikker, toalettmapper, sminkepunger, grytekluter, mobilhus og koffertlapper. Etter opptelling oppdaget jeg at denne gangen har jeg solgt mer enn noen gang før gjennom husflidslaget. Jeg må si meg kjempefornøyd!
Tusen takk for alle kommentarer og lykkeønskninger før disse messene. Det hjalp!











10 kommentarer:

dani sa...

Saluti dall'Italia, lavori bellissimi!!!

Nancy in Norway sa...

Gratulere med godt resultat!!

QuilteMållika sa...

Vel blåst! Skjønner godt at du har solgt bra, du har jo så mye flott! Gla' på dine vegne;-)

Inger sa...

Så flott at salget gikk unna. Det oppveier vel for forrige helg. Mye fint på denne messa. :-)

Haldis sa...

Kjekt når ein er fornøyd,"lønn" for alle timane ein brukar.Du lagar så mykje fint, forstår godt dei vil ha tinga dine. Ha ei kreativ veke.

Litamora's Quilt & Design sa...

Grattis med unnagjort julemesse, med godt resultat:o)Greit å få igjen litt for strevet også da :o)
Ha en kreativ og flott uke,
Laila

Lappestua sa...

Flott at du hadde bra salg :) Ser ut til at det var mye fint å finne på messa, artig å se!

Bente sa...

Gratulerer med flott salg!
Du lagar flotte ting, så eg skjønar godt at salget gjekk godt:)

Sissel`s syglede sa...

Grattis med superflott salg. Det inspirerer til videre produksjon når man ser at saker og ting blir solgt...
Ha en kreativ og finfin dag:-)
Klemz Sissel.

2ne sa...

Så bra at du er fornøyd med salget. Ser ut som om dere hadde et bra utvalg :-)