onsdag 18. november 2009

Bestillinger / Orders


I etterkant av messene har jeg fått noen bestillinger. En av de besøkende ønsket en kortere utgave av " Løper på en kveld" i svart og burgunder/aubergine farger. Jeg hadde små biter av dekorbåndene igjen, men fikk sydd to utgaver. I tillegg var det ønske om et par grytekluter ala 9na's julesymysterium.
Løperne måler 12" x 21 1/2" og 13 1/4" x 23 1/2".
Gryteklutene måler 9 1/4" x 9 1/4".

After the two Christmas markets last week I got some orders. One of the visitors wanted a small runner made in black and aubergine colours. I did two of them. The potholders from 9na's Christmas-sewing-mystery are populare and I had to make one more pair.
The runners measures 12" x 21 1/2" og 13 1/4" x 23 1/2".
The potholders measures 9 1/4" x 9 1/4".


10 kommentarer:

Inger sa...

Så flott disse ble.
Det var mange som like gryteklutene med stitcherier på.
Tror jeg må prøve meg på en løper på en kveld til meg selv.
Men først blir det Lisbeths adventsløper. Fikk tak i stoffpakken i går, så til helga skal jeg kose meg med den.

Tingelingeling sa...

De ble kjempefine! Og jeg blir såå imponert over at du effektuerer bestillinger! Dyktig er du!

2ne sa...

De ble kjempefine og morro når du får bestillinger da. Du har vært rask her :-)

Trine Pedersen sa...

Så fine farger på de løperne. Har sydd noen sånne selv. De er enkle å sy og har mange variasjonsmuligheter. Det er så koselig å besøke bloggen din for du lager så mye fint.

Berit sa...

Hei!
Så fine bestillingene dine ble!
Berit

Bente sa...

Dei løparane var verkeleg fine, eit nydeleg fargevalg.
Flotte gryteklutar.

jofridsquilt sa...

Gryteklutane til 9na er flotte. Det same er løparen på ein kveld. Den skal eg prøve meg på etter jul. Helsing Jofrid

Anne sa...

Det er alltid hyggelig når folk ber en om å sy, og de løperene du har sydd her blir sikkert mottageren kjempefornøyd med!

Hennes sa...

Super gøyt med bestillinger.
Det beste er når bestillingen er konkret og ikke "bare lag noe du".
Gøyt det også, men du verden så vanskelig å vite hva som faller i smak.
Kjempe flotte ting du har laget hvertfall, de blir nok fornøyd.
Ha en fin dag.
Linda.

Sissel`s syglede sa...

Flotte duker og grytekluter...Dukene er jo morsome å lage også får man brukt opp all restestoff :-))

Ha en kreativ og fin helg

Klem fra Sissel.