onsdag 11. november 2009

"Nissemors jul" / "Mrs. Claus' Christmas"



Med denne adventskalenderen ønsker jeg velkommen til julemesse imorgen på min arbeidsplass - Universitetssykehuset i Nord-Norge.
Dette er min første utgave av "Nissemors jul", men har allerede klare planer om flere. AnnAKa har laget mønsteret som kom ut i 2008.
Kalenderen måler 15 1/4" x 51 1/4" (39 x 130 cm).

With this Advent calendar I wish you all welcome to tomorrows Christmas market inside the University Hospital in Tromsø.
AnnAKa has designed this pattern in 2008.
It measures 15 1/4" x 51 1/4" (39 x 130 cm).



8 kommentarer:

Trine Pedersen sa...

Nå begynner julestemningen å komme krypende for alvor. Den adventskalenderen var virkelig flott. Lykke til med julemessen. :)

QuilteMållika sa...

Så koselig! Jeg sydde den i fjor, men ser nå at jeg har lyst å sy enda en - du har inspirert meg;-)

Inge sa...

Ja den er så søg, jeg har også mønstret, men jeg når det ikke i år.
Inge

Annema sa...

Lykke til..jeg sydde den ifjor og ble veldig fornøyd.

2ne sa...

Flott kalender. Lykke til med julemessa :-)

Kjellfridsblogg sa...

Å, den var bare lekker....Sånn har jeg lyst på, også!

agnes sa...

wie wunderschön,ich bin
begeistert,
liebe Grüße
agnes

Bente sa...

Kjempeflott kalender!
Kjem aldeles i julestemning :)