fredag 6. november 2009

Lisbeths løper / Lisbeth's tablerunner


Lisbeth er en av de kreative jentene i quiltelaget. Hun jobber på Husfliden her i byen og har designet denne flotte adventsløperen. Stitcheriene har hun tegnet selv og de er sydd med Lenes silketråd. Hvis man kjøper stoffene på arbeidsplassen hennes, kan man få mønsteret på kjøpet.
Løperen måler 15 1/2" x 43 1/2".

Lisbeth is one of the creative girls in my quiltguild. She works in one of the quiltshops in town and has designed this runner for Advent. If you buy the fabrics there, you may have the pattern for free, she says.
It measures 15 1/2" x 43 1/2".





8 kommentarer:

agnes sa...

och...ist der wunderschön...
liebe Grüße
agnes

Hennes sa...

Flott løper.

Unknown sa...

En koselig adventsløper i fine farger!

Mona sa...

Kjempefin. Mine stoffer ligger og venter foreløpig.

2ne sa...

Ja her var det to kjempelekre adventsløpere. Lillafargene var nydelig. God helg :-)

Inger sa...

Kjempeflott løper. Tror jeg må få min privatsjåfør til å kjøre meg i butikker. :-)

Bodil sa...

Hjelpe meg for en fart det er på deg for tiden. Masse fint du har sydd.Jeg blir helt matt av energien din, skulle ønske det var meg. Er innom hver dag og jammen er det noe nytt nesten hver gang. Jeg blir så ivrig etter å følge med på bloggen din at jeg får snart ikke "tid" til å sy noe selv.

Angelika sa...

Der Tischläufer ist super schön geworden ! Liebe Grüße aus Deutschland, Angelika