søndag 15. november 2009

"Åsgårdmessa" / "Åsgård Christmas market"


Helgens messesalg er historie og vi kan ikke si oss kjempefornøyde. Noe fikk vi solgt og det kundene ville ha var mest små gaver. Jeg hadde bl.a. sydd opp 20 koffertlapper etter ønske fra Unn-messa, og de gikk unna.
For min del deltar jeg også på en husflidsmesse neste helg og håper det blir bra salg der.

This weekends Christmas market is history. My sister and me did not sell as much as we had hoped for, but next weekend I'll join my third Christmas market this year and hope it will turn out well.
I had made 20 new nametags for suitcases, and they all got new owners. Maybe I have to make more for next weekend.






7 kommentarer:

Marita sa...

Så mye flott å se! Synd ikke salget ble over forventet, men det er vanskelig å beregne sånt. Flott å ha "småting" å selge også, koffertlapper kan jeg tenke meg ble populært ja.

Litamora's Quilt & Design sa...

Så mye flott, jeg blir helt målløs! Tvi-tvi med salget :o)
Mitt lokal-lag har julemesse første helga i advent, og jeg er spent på hvordan det bærer avgårde, siden jeg ikke har fått laga opp så mye... men jeg tar det på sparket, og ser hva som skjer :o)
Ha en flott uke,
Laila

Hennes sa...

Masse fint du har laget.
Synd salget ikke gikk så bra.
Lykke til på neste messe.

Ha en fin dag.

Linda.

2ne sa...

Flotte ting du har - ja, har litt kjenskap til at salget kan gå litt smått og at småting går unna først. Ønsker deg lykke til neste helg også.

Unknown sa...

Så synd at ikke du fikk solgt så mye, du hadde jo virkelig laget mye fint! Har du en oppskrift på slike koffertlapper? De var veldig fine, og så blir det lettere å kjenne kofferten sin igjen på båndet :o)

Lise sa...

Tusen takk for handelen på messa, synd den ikke blei som ønska/forventa. Blei kjempefornøyd med sminkepungen jeg kjøpte, du er kjempedyktig! Ser du legger ut mange fine bilder i bloggen din. Skal følge med på denne;) Ta gjerne en titt innom bloggen min også, på www.lises-korthus.blogspot.com. Hjertelig hilsen Lise

Siren sa...

Veldig fin stand med variert utvalg.
Jeg var med på messe sist helg, og det var heller labert der også. Det jeg solgte mest av var rundpinneholdere.