søndag 1. november 2009

"Nissegaver" / "Santagifts"


For kort siden kom dette koselige julemønsteret ut i butikkene. Designer er AnnAKa.
Løperen er større enn de andre løperne jeg har sydd i det siste, men passer likevel flott på stuebordet. Jeg hadde ikke sukkertøystenger til å sy på to av pakkene, så det ble hjerteknapper der. På kristornbladene sydde jeg på røde perler der det skulle være knapper.
Løperen måler 19" x 41 1/2" (48 x 105 cm).

A couple of weeks ago this nice pattern was to find in the quiltshops. The designer is AnnAKa. The runner is a little bit bigger than the other ones I've made lately but suits the table well. I didn't have the candy canes to put on a couple of the gifts so I used two of my heartbuttons instead. On the leaves I used red pearls instead of buttons.
The runner measures 19" x 41 1/2" (48 x 105 cm).



11 kommentarer:

Bente sa...

Nydeleg løpar!
Flotte stoff du har brukt.
Gryteklutane dine var skikkeleg søte:)

Ha ein fin søndag.

Inger sa...

Så flott denne ble. Jeg venter fortsatt på mitt mønster, det ser ut til at det tar litt tid. Ha en fin søndag.

Trollmor :) sa...

Kjempefin løper. Denne falt jeg for også. Fikk mønsteret i går, men må vente til jeg blir ferdig med løperen jeg holder på med nå. Flotte stoffer du har brukt :) Ha en fin søndag !

Sølvis blog sa...

Så fin den ble. Jeg rota fram stoffer til en i går jeg også, og i dag har jeg kjøpt bånd til pakkene.

Mona sa...

Så fin den blei også så fine stoff. Holder på å sy denne jeg også. Må quilte den før jeg kan begynne på applikasjonene. Mangler bånd til pakkene også. Heldigvis så er det noen uker igjen til jul.

Januarsola sa...

Så fin den løperen ble! Dine forandringer gav jo bare særpreg og gjore den til din. Tror jeg hiver meg på en sånn jeg også.

2ne sa...

Nydelig løper - ja nå er de snart jul :-) Gøy og se hvor forskjellige disse juleløperene til AnnaKa blir.

Mona sa...

Koselig løper. Min ligger på strykebordet og venter på applikasjon nr. 2.

Inge sa...

Hvor er den bare nlevet god, du kan bare det der. Knus

kreaLIV sa...

Åååååå den va fin......

Sigrun sa...

Kjempeflott. Åja Ann lager store løpere, tror hun har store bord hjemme hos seg jeg:-).