torsdag 12. november 2009

Julemesse / Christmas market


Da var årets første julemesse unnagjort og jeg er kjempefornøyd med dagen idag. Mange hyggelige mennesker kjøpte av mine produkter og ga positive tilbakemeldinger på utførelsen. Flere av kundene følger også med på bloggen min og det syns jeg er kjempeartig.
Førstkommende lørdag og søndag er det "Åsgårdmesse" og der deltar jeg og min søster for første gang. Spennende.

The first of this years Christmas market is history. I'm very satisfied with my sale and many of the customers gave me a lot of good feedback.
This Saturday and Sunday will be a new experience for me and my sister when we'll join a bigger and more famous Christmas market called "Åsgårdmessa".



8 kommentarer:

Mona sa...

Flotte produkter gir gode tilbakemeldinger. Nå satser vi på at helga på Åsgård blir travel.

tubakk sa...

Flott. Jeg gleder meg på dine vegne. Lykke til i helga også!

2ne sa...

Så mye flott du har laget. Lykke til i helgen som kommer også :-)

Bente sa...

Flott stand, og flotte produkt, forstår godt at handelen gjekk fint for deg og Mona, de er dyktige!
Lykke til på messa til helga :)

Anne sa...

Ikke noe rart at folk handler, så mye fint som du lager. Lykke til med videre salg.

Litamora's Quilt & Design sa...

Så mange flotte arbeider du har laget! Lykke til med salget :o)
Ha en kreativ og flott helg:o)
Laila

KariL sa...

Med så mange fine produkter må det være kjekt å stille ut på messe. Dette er første gangen jeg er inne på siden din, og jeg har hatt meg en riktig god kosestund og kommer gjerne tilbake. Ønsker det all lykke til med salget :-)

Lillemor Elfgren sa...

Roligt att få se bilder av fler personers marknader och förberedelser!
Tycker verkligen om din blogg, väldigt inspirerande!