torsdag 8. oktober 2009

Ninas symysterium del 2 / Nina's Christmas sewingmystery part 2


Dagens etappe er unnagjort. Jeg valgte disse motivene for jeg syns de er både søte og "julete". Før jeg startet stitchingen strøk jeg på vliseline 180 på baksiden istedetfor den tynne vatten. Ansiktsstingene på de to barna er sydd med en tråd, mens resten er sydd med to tråder rød DMC. Begge delene er ferdig kuttet 5" x 5". Nå er jeg klar for del 3 imorgen.

Todays part two of the Christmas sewingmystery is completed. For my redwork I chose these two because I think they are both cute and "for Christmas". Now I'm ready for part 3 tomorrow.


5 kommentarer:

Mona sa...

Jammen har du stått på, nå ligger du foran meg.

Anonym sa...

Så fint det ble! Lykke til videre!

Inger sa...

Jeg er nesten ferdig. Jeg har også sydd julekurven, og så har jeg valgt motivet med sleden. Dette er et artig tiltak i de andre forberedelsene. :-)

Januarsola sa...

Koselige julemotiv, er spent på fortsettelsen. Takk for tips om å bruke bare en tråd sånn som i ansiktsdetaljer!

Anonym sa...

Så søte de ble! Er så moro å titte rundt, julemysteriene er jo så forskjellige allerede! Lykke til videre!