tirsdag 13. oktober 2009

"En løper på en kveld" / "A runner an evening"


Quiltemagasinet 05/09 inneholdt bl.a. denne enkle løperen. Jeg hadde noe blonder og bånd på vent og her var muligheten. Jeg valgte et motivstoff til midtpartiet og her frihåndsquiltet jeg rundt disse. Resten er bare rettsøm, enkelt og greit.
Min løper måler 13 3/4" x 34 1/4" (35 x 87 cm)

"Quiltemagasinet" (Norwegian quiltmagazine), the last issue had a pattern of this runner. I had some lace I could use and here was the opportunity. It was easy to make and fits the table quite well.
It measures 13 3/4" x 34 1/4" (35 x 87 cm)



8 kommentarer:

9na sa...

Fint at du deltok! Takk!

Bente sa...

Denne var lekker,flotte stoff og fargar,du hadde fine blonder og band og du ;-)

Unknown sa...

Den var kjempefin selvom den er 'enkel'. Du er jammen produktiv :o)

Inger sa...

Løperen ble kjempefin. Ser at det er samme motivstoff som i julesettet. Det var faktisk veldig flott i grått. Kanskje det skulle vært et julesett i grått også? Ha en fin kveld. :-)

Elins systue sa...

Flott. Du er nå så rask å sy.

toja sa...

Nydelig løper!

Mosbøjenta sa...

Kjempeflott løper ja;) artig med motivstoffet på midtpartiet!

Litamora's Quilt & Design sa...

Løperen din ble kjempelekker! Jeg har laga toppen på en i lilla (advent), og gleder meg til å få den ferdig. Jeg likte dette mønsteret kjempegodt, og spesielt siden løperen passer godt på stuebord, og ikke er for stor:o)
Likte gryteklutene dine også, de ble kjempefine!
Ha en fortsatt kreativ uke:o)