søndag 18. oktober 2009

Grytevotter / Potholders


En bestilling er unnagjort. I fjor sydde jeg noen av disse og en av mine kollegaer har nå bestilt flere som hun skal ha til gaver. De ser enkle ut, men det tar sin tid å sy dem og det går med endel stoff og vatt. Mønsteret er fra AnnAKa i Quiltemagasinet 06/08.

An order is completed. Last year I made some of these potholders and one of the girls at work wanted to buy some more for gifts. They look simple, but I use a lot of time, fabrics and batting making them. The pattern is from AnnAKa and you can find it in "Quiltemagasinet" 06/08.




9 kommentarer:

Aid sa...

Imponerende produskjon av grytevotter - flotte var de!

Bente sa...

Du verden... desse var verkeleg flotte. Du er kjempeflink :)
Blir kjekt for din kollega å gje desse i gåve.

Januarsola sa...

Så flotte grytevotter, en super gaveide. De er heldige dine kolleger!

Inger sa...

Som vanlig noe flott. :-) Jeg har ikke prøvd meg på disse, og kommer nok ikke til å gjøre det i år heller. Ha ei fin uke. :-)

QuilteMållika sa...

Nydelige! Super gaveidè og skikkelig "julete". Jeg er imponert over alt du produserer!!!

2ne sa...

Kjempeflotte og skjønner dette har tatt sin tid å sy ja :-)

Sølvis blog sa...

Flotte grytevotter. Jeg fant mønsteret nå i helga. Hva slags for/vatt har du brukt?

Anne sa...

Du verden for en produksjon. Er imponert over hvor mange du har sydd. Det er forresten en veldig smart gaveide til de "som har alt".

Anne sa...

Jeg skulle forsøke meg på disse, men kan ikke skjønne annet enn at det mangler noe i mønsteret. Hvor er del C? Får trikse og mikse litt.