torsdag 14. april 2011

Til meg .../ For me...


Om ca. en måned skal jeg ut å reise og da må jeg ha litt nytt stæsj med på turen. Fra "myQuilt" 2/2010 har jeg sydd "Kun håndbagasje" og "En liten tur ut". Motivet på lokket er fra et mønster av Nancy Eriksen - "Quilterens koffertlapp".
Nå må jeg sy noe tilbehør til dette...

In just a month I'm going for a trip and wanted to make some stuff for the journey. These are from the Norwegian magazine "myQuilt" 2/2010. Now I have to make something that matches ...




15 kommentarer:

Liv Torunns hobbykrok sa...

Så lekre...flotte farger

June sa...

kjempeflott :))

Jose Bos sa...

it's beautiful!

Bjørg sa...

Praktiske ting med flotte farger!

Angelikas quilts and knits sa...

superflot saet :-)

2ne sa...

Du for et lekkert sett :-)

Nancy in Norway sa...

Lækkre reiseeffekter! Hvor går turen denne gangen?

Sigrun sa...

Kjempeherlig reiseutstyr du har sydd! God påske1

Solveig Bloch sa...

Kjempefint. Og stoffene er jo perfekt til disse prosjektene . Ha en fin dag.

Lindas hobbyhjørne sa...

Helt utrolig lekre!
Ha en fin helg :)

Anonym sa...

Meget flot og lækre farver,

Hanne sa...

Kjempe fine ting du har sydd. Stilig med stitchery på Iphon? holderen. Ha en fin påske:-)

Bodil sa...

Kjemepfint - og veldig nyttig på tur! God påske!

Unknown sa...

Utrolig masse flott du har sydd, er stadig innom for å få inspirasjon fra det fine du syr.

QuilteMållika sa...

Nå har jeg hatt meg et lengre besøk i bloggen din, og resultatet er at jeg er blitt skikkelig inspirert! Du lager så mye lekkert, i nydelige fargekombinasjoner. I tillegg er du virkelig kreativ, finner på mye nytt av mønstre som er gitt ut. Jeg er imponert!!!