fredag 1. april 2011

Påskesett / Kitchenset for Easter


Det var mange som likte påskeløperen jeg sydde tidligere. Bl.a en tidligere kollega som ønsket seg et sett med disse hønene på. Nå er de ferdigsydd og i omtrent ønskelig størrelse.
Målene er:
Lang løper 27,5 x 80 cm, liten løper 27,5 x 37 cm og brikke 27,5 x 27,5 cm.

I'm glad that many of my blogreaders liked the last "Runner for Easter" I made. A friend wanted me to make a kitchenset for her and I managed to make them almost in the sizes she wanted:
Long runner 27,5 x 80 cm, small runner 27,5 x 37 cm and little cloth 27,5 x 27,5 cm.



11 kommentarer:

Gudrun sa...

Underbara hönor. Har själv använt dessa mönster många gånger.Härliga färger i dina tabletter.
Hälsningar Gudrun

KariL sa...

Flotte arbeid, som det helt sikkert blir mye hygge av.

Ha en hyggelig fredagskveld!

2ne sa...

Nydelig, nydelig, nyyyyyydelig :-)
Disse er bare helt herlige, så nå må det bli påske snart.
Ønsker deg en god helg.

toja sa...

Flotte! Disse hønene er bare såååå herlige!God helg!

Anne Lise sa...

Skjønt kjøkkensett med noen fantastiske høner. Ønsker deg en fin helg.

pilletrilla sa...

Dette var en inspirerende blogg - glad jeg snublet over denne :-)
Du har laget veldig mye fint!

Bjørg sa...

Så fint det ble med høner og det hele, koselig!

ahli sa...

Kjempefint sett. Disse hønene er så herlige.

Astrid

Birgits Puslerier sa...

Hvor er det et flot sæt du har lavet, fine farver og meget flot syet :o)

Anja sa...

Kjempeflott blogg du har, og så mye fint du har laget! Blir sååå inspirert! :). Ha ei fin helg!

Britt Helen sa...

Råspreke høner som jeg blir glad av å se på :) Fant mønsteret i Familien her forleden, og jammen tror jeg det må bli noen hos meg også! Ønsker deg en fin lørdagskveld :) Takk for at du er så snill å legger igjen fine kommentarer på bloggen min :)