fredag 29. april 2011

En liten gave / A small gift


En kollega skal slutte og starte eget firma. Jeg tenkte at en krusmatte med matchende kopp kunne være en fin ting å ta med seg i nyjobben. Håper gaven faller i smak...
På grunn av motivet ble denne krusmatten litt større enn de andre jeg har sydd. Denne måler 6 1/2" x 9".

A colleague is starting her own company and I think a rug and a matching mug can be nice to have in her new office.
Because of the motive this mugrug is a little bit bigger than the other I made earlier. This one measures 6 1/2" x 9".




10 kommentarer:

Grethe sa...

Hun blir kjempeglad;det er jeg sikker på! Du er flink til å komme med idèer som jeg også kan jobbe med:-)

LeKaQuilt sa...

Lekker! Klart hun blir kjempe glad for en så flott mug rug. Det er jeg heeeeelt sikker på :o)
Mye koseligere en å få en blomsterkvast, nå kan hun tenke på dere/deg hver dag. Meget lur presang.

Marit sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Hanne sa...

Den ble fin ja :-) Ikke rart hun ble glad :-) PS. den forrige kommentaren var fra meg - jeg hadde hjulpet Marit og glemt å logge ut.

ahli sa...

Stilig krusmatte. Denne faller nok i smak.

Atrid

Lindas hobbyhjørne sa...

Hun blir sikkert kjempeglad for den, det hadde jeg blitt :)
Ha en god helg, klem.

Sølvis blog sa...

Kjempeherlig avslutningsgave

Lappedamen sa...

Lekker krusmatte og kopp. Super gave til en kollega.

PJs Lapperier sa...

Så fin gåva!

Birgits Puslerier sa...

Skønne ting i skønne farver :o)