lørdag 2. april 2011

"En liten tur ut..." / "For small trips..."


Her er dagens resultat av sylørdagen sammen med 6 andre damer fra Tromsø Quiltelag. Vi sydde på forskjellige prosjekt og jeg valgte et mønster fra "my Quilt" 2/2010.
Det heter "En liten tur ut" og er en liten veske til oppbevaring av pass, kort, penner og mobil når man er underveis. Mønsteret var greit å følge og disse kommer jeg til å sy flere av.
Målene er 5" x 7 1/2".

Todays result from the sewing together with friends from my quilting group. All the ladies did different things and we had a great time together for six hours. I made these two small purses for passport, pens, cards and cellphone while travelling.
The pattern is from one Norwegian magazine called "my Quilt" 2/2010.They measures 5" x 7 1/2"








10 kommentarer:

Ann Jorunn sa...

Kjempestilig var de!! Fikk virkelig lyst å prøve meg på å sy slike, men først må se om jeg får tak i mønsteret. Syns det er så fint at du oppgir hvor du har henta mønster:)
Hvor får du forresten tak i stoffet med de lekre damene Ssyns de er så morsomme:)

Anonym sa...

Fine ting du har syet.

lappetussa-Ingunn sa...

Disse likte jeg veldig godt. Syns også atsvart fremhever de andre stoffene veldig godt. Fin kombinasjon.

BITTE`S LAPPER sa...

Disse ble kjempelekre med de fine stoffene du har valgt. (Jeg har også prøvd meg på dette mønsteret.)

Liv Torunns hobbykrok sa...

så stilige disse var, lekre stoffer også....

ahli sa...

Kjempestilige.

Astrid

sall1234 sa...

Superduper fine, sånne vil jeg sy.

Berit sa...

den er rigtig sød, den får jeg lyst til at prøve og sy. Håber jeg finder mønstret et sted

Anna O.Nilsen sa...

Kjempe flotte mapper.Hadde tenkt å sy en slik selv men da var det ei som sa at man ikke skal ha kort og mobil sammen for man kan avmagnetisere kortet da! Er det noen som vet noe mer om det?
Søndags hilsen fra Anna.

Bente sa...

Dei var knallfine!