lørdag 23. april 2011

Klar for Kina / Ready for China


Mitt symål for denne påsken har vært denne "Sleepover"-bag'en fra Melly&me. En skikkelig tyvstart noen dager før påske hjalp til at jeg idag kunne sy siste stinget på veska. Tidligere har jeg sydd resten av reisesettet, så nå kan jeg snart begynne å pakke...

My sewinggoal for this Easter has been this "Sleepover"-bag from Melly&me. Because of an early start before Easter I could make the last stitch today. Some days ago I made the rest of my travelling-set and now I can start packing...




9 kommentarer:

Elisabeth sa...

Så lekre vesker. Skjønner du er reiseklar.

Liv Torunns hobbykrok sa...

Kjempelekkert reisesett....god tur til Kina!!

Litamora's Quilt & Design sa...

Nydelig reisesett du har laga deg. Ønsker deg god tur :o)
Laila

Margit sa...

Nydelige vesker/ reisesett! Ønsker deg god tur :)

Ann Jorunn sa...

Knallstilig!! Nydelige farger du har satt sammen. Skulle gjerne hatt et slikt sett når jeg snart setter kursen mot sol og varme:)
God tur til deg:))

Bente sa...

Så gjennomført og flott.
Nydelege fargar.

God tur :-)

STRIKKEMOR(O) sa...

Nydelege stoff/fargar! Dette var veldig fint!

Tove Fevang sa...

Kjempelekkert sett! God tur ;)

PJs Lapperier sa...

Superflott set!