lørdag 6. desember 2008

Orkidèer og elefanter


Overskriften får meg til å tenke på Thailand, men dit drar jeg ikke før i februar.
I går hadde mannen min bursdag og fikk denne flotte orkidèen fra min søster. På quiltefestivalen i Birmingham i august kjøpte jeg noen flotte batikkstoffer laget av Pam Stallebrass som bor i Sør Afrika.
Elefantene og fuglen var laget i flere farger og lagt i små poser. Jeg valgte å ramme de inn med tittekant i samme farge som lukkekanten. Heldigvis hadde jeg "matchende" perler til å sette på glidelåsendene.




9 kommentarer:

Inger sa...

Flotte stoffer og flotte toalettmapper du har lagd av de. Ha ei fin adventshelg. :-)

Anonym sa...

Kjempefine toalettmapper - virkelig flott å bruke batikkdyrene på den måten!

Anonym sa...

Så stilige de ble. Herlige farger. Du er kjempeflink!! Ha en flott helg.

Lemi sa...

kjempeflotte ;) stilige mønstre..

Anonym sa...

Så fine, nydelig arbeid,likte godt det med å sy tittekant rundt bildet.
-Anneli-

Timotei sa...

Å, så fine disse var! Kjempefint å bruke batikkstoffene slik og prikken over i-en med perlepynt i samme farger.

Sølvis blog sa...

Nydelig arbeid, og flott utnyttelse av stoffene

Sigrun sa...

Kjempeflotte, stilig med tittekanten.

Lise sa...

Så artig å se hva du har brukt elefantene til - jeg kjøpte dem nemlig jeg også - og lager noe helt annet!!