fredag 26. desember 2008

Juleputer / Pillows for Christmas


I fjor laget jeg denne juleputen etter mønster fra Lise Bergene. Hadde lyst å lage flere juleputer og da May Britt (Abyquilt) la ut sitt nydelige mønster på et stitchery med hjerte valgte jeg dette som motiv. Den ene valgte jeg å brodere God jul på, mens den andre fikk engelsk tekst.
Begge putene måler ca. 40 x 40 cm.

Last year I made this pillow for Christmas, pattern by Lise Bergene. I wanted to make more and luckily May Britt (Abyquilt) gave us a stitcherypattern on her blog. Today the two pillows are finished, one with norwegian text, the other one in english.
Both of them measures about 40 x 40 cm.


12 kommentarer:

Inger sa...

Flotte puter. :-) Har du ikke juleferie?

Alma Merethe sa...

Så flotte puter du har laget.
Tenker meg de pynter opp i stua.

Anonym sa...

Utrolig lekre. Du lager så mye flott.

May Britt sa...

De ble så nydelige. Tror nok det blir puter av mitt hjerte også.

Nancy in Norway sa...

Åååå så nydelige juleputer. Det var en flott ide til May Britt sine julehjerter.

Anonym sa...

Åh de ble lekre! Nydelig å bruke May Britts flotte mønster der!

Blåbærtua sa...

Kjempefine puter. Likte godt de du lagde til forrige jul og. Håper å få sydd noen juleputer til neste jul...
Fortsatt GOD JUL til deg.

Tina

Anonym sa...

Datt innom bloggen din, og jammen var det mye flott her på bloggen din, jeg har virkelig kost meg ved å se på alt du har laget, så flink du er ;o)Jeg har tatt min frihet og lagt bloggen din til mine lenker på min blogg slik at mange andre også kan se alt det fine du lager. De juleputene dine var kjempe fine, likte også juleduken til dine foreldre. Ha fortsatt en fin og produktiv helg. Hilsen Siv

Litamora's Quilt & Design sa...

Putene ble jo bare helt nydelige! Ha ei fortsatt fin romjul:o)

Simone de Klerk sa...

You make wonderful projects, Anne-Grethe. I love the designs and the colors you use! You have a great blog!

Nissestien sa...

Har nettopp vært på bloggen til Abyquilt og sett bilder av putene din. Har kommentert at det var disse jeg spesielt falt for! De er kjempefine. Fikk ikke tid til å lage juleputer i år, men det blir jo jul til neste år også så hvem vet?
Ha en fin romjul fortsatt!

Sølvis blog sa...

Så flotte puter!