søndag 7. desember 2008

Grytevotter


Mønster til disse grytevottene finner du i Quiltemagasinet 6/2008. Designeren er AnnAKa og som alltid er hennes mønster lette å følge. Jeg valgte å sy et par sett med julemotiv siden det nærmer seg julaften og det er kjekt med hjemmelagde gaver. På det siste paret valgte jeg motiv fra helsevesenet siden det er i min bransje. Egentlig skal det være eskimovatt til fòret og bomullsvatt til hovedstoffet, men jeg valgte bomullsvatt til alle delene. Grytevottene er tykke, romslige og dekorative.




6 kommentarer:

Karilla sin hobbyblogg sa...

Fine grytevåtter du har laget, sminkeveskene nedenfor var også veldig fine.
Ha en fin uke!

Merete sa...

Flotte grytevotter og så enormt mye annet fint. Fatter ikke hvordan du rekker alt dette:-)

Inger sa...

Disse ble flott Anne-Grete. Hvor har du fått kjøpt båndene?

Tina sa...

Kjempe fine! Er så imponert over alt du får tid til. Ha ei kjempe fin sy uke og før julstid :-)

Sigrun sa...

Kjempeflotte grutevotter, artig vri med helsevesen motiv...

Skibotn Husflidslag sa...

Som alltid har du forseggjorte ting i flotte farger!Og produktiv! Spørsmål til deg,- jeg sliter med å få vår "handskrevne" signatur på bloggen vår, går det an å spørre hvor gjør du det på blogspot?