søndag 22. juni 2008

Kinesiske hus 2 / Chinese houses 2


Dagen etter siste kurskveld med paintstiks malte jeg denne utgaven av "Kinesiske hus". Har forandret litt fra det forrige bildet og malte med litt lysere rosa, skarpere blå, laget halvmåne og utelot fiskene. Det går med mye sytråd og mange timer til all quiltingen men nå er det klart til bruk.
Veggteppet måler 26 1/2" x 33" (67,5 x 84 cm)

I've painted one more of these "Chinese houses" and this time I used two other colors (the pink and the blue ones are brighter). I also put on a crescent and the fishes are gone.
The measures are 26 1/2" x 33" (67,5 x 84 cm)

4 kommentarer:

Karilla sin hobbyblogg sa...

Skal si du er driftig!
Bildet ble kjempefint.
Angrer på at jeg ikke meldet meg på kurset som Ann skal ha her i Bergen til høsten. Ja Ja... No er det forseint, kurset er fult.Men hun kommer nok igjenn en gang med noe nytt, da får jeg melde meg på i tide.
Ha en kreativ uke!

Anonym sa...

Du er virkelig flink med dine gjøremål, masse flott på bloggen din. Vil ønske deg fin sankthans.

Inger sa...

Kjempeflott dette også. Du får det til. :-)

Litamora's Quilt & Design sa...

Det må ha vært et utrolig lærerikt og inspirerende kurs. Teppet ditt ble nydelig! Skikkelig stilig. Tror ikke du blir lei av dette med det første nei:-)