søndag 1. juli 2007

Kul løper med fugler og rare hus


Av og til bestemmer jeg meg for at neste prosjekt bare skal bestå av stoffer fra hyllene, og da føler jeg meg ekstra kreativ. I fjor fikk jeg oppdrag fra en kollega å sy 8 kuvertbrikker fra "Rare hus og kule fugler" i originalstoffene. "Morskjærlighet" er nettopp ferdigsydd og denne løperen ble en kombinasjon av disse to mønstrene fra AnnAKa. Midtstykket er rester bestående av både japanske stoffer og andre rester. Den måler 18 1/2" x 37 1/2" (47 x 96 cm).

8 kommentarer:

Anonym sa...

Knalltøff duk, gøyalt når en bruker mønster på en litt annen måte enn den opprinnelig var ment som:-)
Likte sminkepungene dine, er de vanskelige å sy?
Ønsker deg en flott kveld:-)

Anonym sa...

Denne ble råstilig. Du er utrolig kreativ.

Anonym sa...

S� kreativ du er,artig � kombinere m�nster,resultatet ble iallefall nydelig

Anonym sa...

Så kreativ og flink du er er , jeg er imponert over alt det fine du lager.

Blåbærtua sa...

Topp 10. kjempefin.Denne fikk jeg lyst til å sy selv. Du e så flink!

Cloudberry sa...

Kjempefin!

Anonym sa...

What a lovely work !

Anne sa...

Fantastic Work! You are so good at what you do! I love AnnAKa's patterns.