tirsdag 2. september 2008

True friends


"True friends love you for who you are", et søtt stitchery fra Hugsnkisses.
Selve mønsteret ble strøket på stoffet, såkalt "iron on transfer" og Lenes silketråd, rød, ble benyttet til broderingen. Jeg monterte det slik at det ble en liten veggquilt. Den måler 11" x 14" (28 x 35,5 cm).

Idag har jeg bakt "Blondies", en variant av Brownies, men lysere. Oppskriften finner du her. Den er fin å ha liggende hvis venner dukker opp på besøk. Da passet det godt å vise fram mine siste grytekluter.


Har sydd de samme tidligere men de har allerede fått nye eiere.
Gryteklutene måler 8" x 9" (20 x 23 cm).



6 kommentarer:

Blåbærtua sa...

Så fine grytekluter. Likte de med hanene spesiellt godt. Ha en fortsatt fin uke.

2ne sa...

Flotte grytekluter, selv har jeg laget spisebrikker med hanen. Og sååååååå deilig sjokoladekaka ser ut, nam.......

Inger sa...

Det er så mange flotte stitchery fra Hugs and Kisses. Ditt ble kjempefint. Og kaka ser god ut den, sammen med de flotte gryteklutene.

Anonym sa...

Det veggbildet ditt var nydelig. Det er et sånt man blir i godt humør av.

Anonym sa...

Så flott veggbilde og grytekluter du har laget. Synes det hanemønsteret du har brukt på gryteklutene er så fint. En dag skal jeg også sy sånne, har bare ikke kommet så langt enda...

Anonym sa...

Utrolig mye flott i bloggen din. Jeg titter stadig innom for litt ideer og inspirasjon. Byhanene er skjønne, har sydd løper, tror jeg må prøve med på noen grytekluter også.
Ha en fin uke :O)