fredag 5. september 2008

The Stitchers' Angel Sewing Bag


May Britt (Abyquilt) har designet dette mønsteret og lagt det ut på bloggen sin.
Jeg valgte å brodere med Lenes silketråd, jeansblå farge. Stoffet fra Kaffe Fassett kjøpte jeg på "Festival of quilts" i Birmingham tidligere i sommer.
I enden av anorakksnoren har jeg tredd på glassperler.

Den lille flotte hjerteboksen fikk jeg av min svigersøster da hun kom nordover på besøk. Hun hadde kjøpt mange flott glassperler i Sverige og lagt inni.

This is my new sewing bag. "The Stitchers' Angel Sewing Bag" is designed by May Britt (Abyquilt). The stitchery is done with thread from "Lenes silketråd", blue color. I bought the mainfabric at "Festival of quilts" in Birmingham in August.

The little beautiful box with girls is from my SIL. She had bought many nice pearls in Sweden and put them in the box. A lovely gift!


4 kommentarer:

Mona sa...

Kjempefin i blått. Kos deg.

Anonym sa...

Så flott da, ta en titt på bloggen min, der ligger d noe til deg :)

LAPPEQURI sa...

Hærlige stitcheri:-)
Ha ei fin og kreativ uke

Mor Kari sa...

Syntes stitcheriene dine er så koselige, så i går, når jeg var på Panduro, kjøpte jeg flere stykker.Spennende å se om jeg får det til.Koffertlappene er festet på koffertene, ble jo skikkelig snobbete! I dag har jeg åpnet min egen blogg, og er kjempestolt, som fikk det til!!!(har linket deg, selvfølgelig)