tirsdag 21. juli 2009

"Kaffekverna" / "The coffee grinder"


Stoffene som AnnAKa har brukt i mønsteret "Kaffekverna" liker jeg veldig godt. Rolige, harmoniske farger med en liten "dæsj" av limegrønt. Jeg kjøpte en kit på "Stoff & Ide", Storsteinnes, og endelig er brikkene ferdige.
Kuvertbrikkene mine måler 12 1/2" x 18"

I like the fabrics AnnAKa has used in the project called "The coffee grinder". Calm colors with a touch of lime. I bought a kit with all the fabrics at a quiltshop outside my hometown. At last they are all finished.
My placemats measures 12 1/2" x 18".





21 kommentarer:

LindaQuilt sa...

Flotte kuvertbrikker: Pent mønster fra AnnaKa, og nydelige duse farger du har brukt!
Jeg bruker ikke kuvertbrikker selv, men må si at mønsteret frister meg!

ha det godt!

sjoko sa...

Dine brikker er blevet nydelige. Nå fikk jeg veldig lyst på kaffe !!!

Haldis sa...

Nydelige brikker. Dette er også eit fint mønster av AnnAKa. Fine fargar som er brukt.

Quiltemarerittet sa...

Åååå! Helt nydelige!

Husflidstausa sa...

Endelig ferdig?? Er no ikkje så lenge sidan mønsteret vart utgitt då. Synest du er kjempeflittig.

Inger sa...

Kjempeflotte brikker, Anne-Grethe. Har fått mønsteret i hus, men det blir vel ikke før til høsten at de blir sydd. :-) Snart ferie.

Mosbøjenta sa...

Klempelekkert og flotte farger! :-) Ha en strålende dag!

Anonym sa...

Disse kurvert brikker var bare helt nydelige! Flotte farger!

QuilteMållika sa...

Så flotte!!! Jeg falt pladask for brikkene dine. Ser at du gjøre nydelig fint arbeid - disse må du være stolte av;-)

Elins systue sa...

Nydelig. Helt supert.Trodde du hadde ferie fra symaskinen

Merete sa...

Kjempelekre spisebrikker, helt enig det er brukt flotte stoffer i disse!

Anonym sa...

BEAUTIFULL!!!!!

Grethe sa...

Du av meg så flink du er... disse var lekre. Du lager så mye flott.
Hyggelig og komme innom bloggen din også. Ha det fint :0)

Gudveig HN sa...

Kjempefine brikker! Den dama er et oppkomme av fine mønster!

Nissestien sa...

Flotte spisebrikker! Skal si du er kjapp med symaskinen. Det er jo ikke lenge siden mønsteret kom! Ha en fin helg!

Inge sa...

Hvor er de dog flotte, bare det var mine!!!

Anonym sa...

Hei jeg er en ny blogger,og kikker ofte på ting du har laget. Kjempeflink er du.. Må kjøpe meg mønsteret på kaffekverna jeg og.
Du har så fin blogg og.
Annemas

Anonym sa...

Så flott sett, med kurvertbrikker og grytelapper. Jeg liker dette romantiske og nostalgiske mønsteret, og fargene dine passer så bra!!!

Maria Alejandra Kaminski sa...

Where can I get these patterns?

carina sa...

ååå vad fint du har sytt

Carmen sa...

Your blog is very interesting!!!