lørdag 12. mai 2007

Vårens utflukt

Tromsø Quiltelag har en tradisjon som vi har gjennomført de siste 4 årene. Med innleid buss kjører vi flere mil innenfor fylket med et mål for øyet: Skaffe mer stoff til våre allerede sprengte hyller hjemme.


"Stoff & Ide", Storsteinnes var første stopp i dag.


Unni serverte deilig frokost før vi gikk igang med "hamstringa". Mange flotte modeller ga fin inspirasjon til nye prosjekt.

Før vi dro til Finnsnes var vi innom "Sigruns Sy & Strikk" på Andselv.Tror vi letta butikken for noen kilo stoff ja....
Siste stoffkjøp var "Idehuset-Artic Quilter" og Evy var som alltid blid og smilende.

Det var slitne damer som vendte nesen nordover ved 16-tida, og "alle var vi enige i at det hadde vært en fin tur..."

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så ut som dere hadde en flott tur til innlandet, hihi.
I morgen skal jeg på kurs til Tromsø, håper jeg får tid til å sjekke Husfliden... Må jo ha litt stoffer jeg også. Men det kommer an på tiden, er ikke alene på denne turen, har 2 stk mannebein med.
Ønsker deg en flott våruke.
Klem

Tina sa...

For en drømm å besøke 3 quiltebutikker på 1 dag! Gleder meg til å se resultatene etter handle turen :-D

Anonym sa...

Ja vel på tur både i Målselv og Finnsnes, der er jo liksom mine butikker. Da møttes vi sikkert på landeveien, for jeg var i Tromsø. Der fikk jeg med meg både Husflidsloftet og quiltebutikken på Domus, og så Åhlens da, den har vi ikke på innlandet. Jeg gleder meg til å se dine resultater etter turen.Lykke til

Blåbærtua sa...

Å litt av en drømmetur... gleder meg til å se hva du lager.
Ha en god 17.mai !