mandag 7. mai 2007

"Ja takk, begge deler"


Det er en stund siden jeg kjøpte "Skjold", et AnnAKa-mønster, og i helga gjorde jeg noe mer enn å kikke på det. Jeg klarte ikke å bestemme meg for om jeg skulle lage en lys sommervariant eller en mørk til vinterbruk, så da ble det som Ole Brumm sier: Ja takk, begge deler. På den mørke veska er "skjoldene" dekorert med Angelina, tyll og frihåndsquiltet med svart tråd. Den lyse har ingen Angelina-dekor, men et rødt stoff under den hvite tyllen og dekorert med offwhite tråd.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Nydelige vesker du har sydd, skjønner at du tok en Ole Brum, og sydde to vesker:)
Masse flott i bloggen din.
Er det lov å lenke til bloggen din?

Tina sa...

Så flotte vesker du har sydd deg!

Anonym sa...

Det ble noen nydelige vesker. Det er så utrolig enkelt å være kreativ med AnnaKa sine mønster. Ha ei fin uke.

Anonym sa...

Oj, så kjempefine vesker! Og grytekluter... og løpere....
Er helt imponert! :-)
Ha en fin-fin tirsdagskveld fortsatt!

Timotei sa...

Så nydelige ting du syr og så forseggjort og ordentlig det er laget alt sammen! Liker veldig godt fargene og stoffene du bruker i tingene dine.