lørdag 8. desember 2007

Penaler til jul...

En tidligere klassekamerat til datteren i huset nevnte for moren sin at min datter har et kjempefint penal med navnet sitt på. Nå har hans mamma lagt inn bestilling til sønnen og datteren, så disse vil nok havne under juletreet der i gården.




Min datter hadde lyst til å sende julegaver til et par venninner og sammen fant vi ut at jeg kunne sy det samme til dem. Den ene bor i Nederland og den andre er ihuga Vålerenga-fan. Logoen til fotballklubben fant jeg på nettet og ved å bruke baksiden på det blå stoffet passet fargene godt til originalen. Datteren ble storfornøyd - nå venter hun bare på julaften og tilbakemeldinger.




2 kommentarer:

Anonym sa...

Disse var kjempefine - blir noe noen glade mottakere til jul. Jeg har prøvd meg på det samme grunnmønsteret på pennal/toalettmappe, men jeg syns ikke jeg får sidene/ hjørnene fine. Hva er trikset?

Anonym sa...

Her va det mange fine penal, du e så knallflink å sy.
Ønske deg en superfin hælg.