søndag 7. september 2014

Lappeløper + grytekluter / Runner + potholders



Nå er det en stund siden sist jeg sydde denne løperen, så det var på tide med en ny. 
Mønsteret er AnnAKas "En lappeløper", utgitt i 2010. Jeg har forminsket blomsten slik at den også passer på grytekluter.
Løperen måler 18" x 41" (46 x 104 cm)
Gryteklutene måler 8 1/4" x 10" 

Last time I made this runner is quite a while ago, so it was on time with a new one. The pattern is from AnnAKa and released in 2010.
I have resized the flower so it's easy to put on potholders.
The runner measures 18" x 41" (46 x 104 cm)
Potholders measures 8 1/4" x 10"



6 kommentarer:

Birgitte sa...

Et veldig fint sett med løper og grytekluter:)

Rita sa...

Kjempefint :) Fint mønster dette. DU har forresten laget mye fint i løpet av sommeren. Skal prøve å komme meg litt mer i gang jeg også nå, blir ihvertfall inspirert her hos deg :)

Anonym sa...


Wonderful rug , love it!

Лёка sa...

красиво!

Tine - Design By T sa...

Hvor er det fine ting, du syr meget af AnnaK? Jeg har også flere mønstre af hendes, men er ikke kommet i gang med dem rigtigt endnu... Men rigtig flotte grydelapper og en virkelig flot løber, god kontrast mellem farverne.

Hege sa...

Så mye flott det var å se her, mye fint du har laget :) Kjenner sy lysten kommer tilbake nå på høsten :)