lørdag 12. juli 2014

Toalettmappe / Toiletry bag


Dagens toalettmappe er i naturfarget lin og grønt. Mønsteret fant jeg på bloggen til Liv.  Framgangsmåten er grei å følge og her kan en få brukt opp rester noe iallfall jeg syns er flott (og helt nødvendig).
Den måler ca 7 x 11". 

Today I made a toiletry bag in linen and green. The tutorial was found on Liv's blog. It's easy to follow and the good thing is that you can get some use of some of your scraps  and that's necessary sometimes, I think.
It measures about 7 x 11".


Her er den andre siden.
This is the other side.


3 kommentarer:

annemarlen sa...

Så fin toalettmappe, härliga färger.
Tack för länken!

Ha det gott.

Livihus sa...

Hei, Anne-Grethe!

I dag så jeg at besøkstallet på bloggen min plutselig gjorde et kjempehopp - og så fant jeg din bloggadresse blant de besøkende, og gjett om jeg blir både glad og stolt når jeg ser at du har laget en av "mine" toalettmapper..!! Og ikke minst blir jeg så utrolig takknemlig for at du oppgir "kilde" og linker til bloggen min - tusen takk :) Jeg synes mappa di ble veldig fin, med flotte farger! For øvrig synes jeg du har en veldig fin blogg :) Ønsker deg fine og kreative dager i Tromsø, synes det er flott at dere har en supersommer!! Klem fra Liv Iren

MARIA CRISTINA sa...

<3!!!!