torsdag 6. juni 2013

Fra Thailand / From Thailand




Det er fire år siden jeg fikk malt disse motivene i Nord-Thailand. Jeg syns de passet godt sammen med noen stoffer jeg fant på Pandurobutikken. Mønsteret er AnnAKas "Stor & Liten", et mønster som kan endres etter behov og er derfor veldig anvendelig.

Four years ago I got these motives painted in Northern part of Thailand. I think they matched the fabrics I bought at Panduro's some days ago. The pattern is AnnAKa's "Big & Small", which I've used many times.






11 kommentarer:

Lisbeth Madsen sa...

Hvor er de fine.
kh Lisbeth

Nicola sa...

These cosmetic bags are beautiful!!

Jette sa...

Smukke og unikke ;o)

Trines hobby sa...

Så flotte, den turkise er min favoritt:)

Dollandesign sa...

Det var mycket vackra tyger som Du har använt, tycker jag. Riktigt vackra toalettväskor!

Dollandesign

KariL sa...

Nydeligeog stoffene passet jo perfekt. Du lager så mye fint!

Findus sa...

Så flotte , herlige motiver :) "mappene " ble kjempefine :)

HegeT sa...

Så flotte toalettmapper.
Og de malte motivene var lekre..!!..

hilsen fra
HegeT

Unknown sa...

Herlige toalett mapper i fine farger. Den blå sommer fuglen er nydelig. Ha en flott helg med masse kos.

Monika sa...

Du er så kreativ og flink og jeg gleder meg til alt det nye du klarer å produsere!

danku sa...

nice... krása. Dana