søndag 16. oktober 2011

Kaffe Fassett


Disse stoffene fra Kaffe Fassett ble innkjøpt for lenge siden. Jeg syns de passet godt til en sminkepung og valg av mønster ble på nytt en av AnnAKas siste mønster "Søt, enkel sminkepung". Merket "Handmade" ble kjøpt hos Stoff & Ide, Storsteinnes, underveis på bussturen 1. oktober.
Jeg sydde like godt noen flere mens jeg først var igang...

I bought these Kaffe Fassett fabrics a long while ago. They are very suitable for making makeup-purses and one more time I used AnnAKas pattern "Sweet, simpel makeup-purse".
I made three more with other fabrics as well...



18 kommentarer:

Bente sa...

For ein produksjon.
Du er så flink med fargar og stoff.
Flotte var dei alle sammen.

God søndag til deg!

Unknown sa...

Disse er nydelige, herlige farver. Ha en fin søndag.

Askepott sa...

Så flotte de ble.:-)) Fargene er virkelig til å bli i godt humør av. Skjønner godt at du sydde mange i samme slengen, når resultatet ble så bra.

Ha en finfin søndag!!

Liv Torunns hobbykrok sa...

Kjempelekre sminkepunger, og så nydelige stoffer....

Tonje sa...

De var fine!! Likte særlig de i turkis og brune!

Nicola sa...

I've got this pattern too - and a kit - I really must make some - they look beautiful. Kjempefin :)

Inger sa...

Kjempeflotte. Kaffe-fassett stoffene gjorde seg virkelig i disse. Godt jobba. :-)

evaj sa...

Verkligen söta!!Kram

sall1234 sa...

Kjempe fine sminkepunger. Artig med nye modeller. Dette kan du. vennlig hilsen Sølvi Sytroll

Hanne sa...

Kjempe flotte;-)

ahli sa...

Kjempefine

Astrid

Sigrun sa...

Herlige! Du er så produktiv!
Har du forresten fått mailen jeg sendte deg?

Margó sa...

Very correct the little cosmetics your bags:)

Siren sa...

Kaffe Fasett stoffene er nydelige og passer godt til mønsteret.

RyumQuilt sa...

Kjempefine lunger. Stoffene du har brukt er aldeles supre.

Jeg kommer tilbake til bloggen din en annen dag også, for her ar det mye fint å se på.

Klem fra Linda ;)

Anne Lise sa...

Enda flere supre sminkepunger. Stoffene dine er bare skjønne og sammensetningen helt topp. Må visst prøve meg jeg også.

Unknown sa...

Nå holder jeg på å sy slike, måtte bare kjøpe mønsteret etter å ha sett de lekkre du har sydd. Hvor har du kjøpt glidlåsene, er se på lurr på 5 meter, eller enkelt vis. Har lett litt rundt på nett, men ikke funnet noe i norske nettbutikker så langt. Leter videre. Takk for en innspirerende blogg, her har du samlet mye quilte gledet på ett sted som gir meg mye glede.
Ha en flott helg.

Anonym sa...

HEI!
Jeg blir så inspirert av å være inne på bloggen din. Kjempemye fint !!!!
Quiltehilsen Ruth
rintoer@online.no