mandag 6. juni 2011

Krabbeteppe / Babyquilt


En av mine venninner har blitt bestemor for første gang. Hun ønsket et krabbeteppe til prinsen og jeg fikk frie tøyler. Valget falt på dette panelet med koselige sauer designet av Nancy Davis-Marty. Jeg applikerte navnet på toppen og fødselsdatoen nede på quilten. Alt er sydd godt fast slik ingenting kan løsne og puttes i munnen.
Krabbeteppet måler 107 x 110 cm.

One of my friends became a Grandmother for the first time some days ago. She wanted me to make him a babyquilt and I was free to make it as I wanted. I like this "Wooly Friends"-panel by Nancy Davis-Marty and luckily I had more left. The name of the prince is on the top and his birthday on the bottom of the quilt.
The quilt measures 107 x 110 cm.





12 kommentarer:

HegeT sa...

Herlig krabbe teppe, og friske farger.
Morro med sauene i midten...
Blir nok ern liten fornøyd pjokk som kan kose seg på dette teppe..

Klem
HegeT

Lindas hobbyhjørne sa...

Wow... for et herlig krabbeteppe, helt nydelig. For noen herlige farger!
Ha en fin kveld, klem.

Siv sa...

Knallfint krabbeteppe! Jeg tenker at både bestemor og Jonathan blir veldig godt fornøyd. :o)

Birgits Puslerier sa...

hvor er det dog skønt :o)

Bente sa...

Kjempefint krabbeteppe.
Herlege sauer.
Flott stoff.

Liv Torunns hobbykrok sa...

Kjempelekkert teppe...lekre farger og fine motiv!

ahli sa...

Kjempefint teppe. Dette passer da fint til en prins.

Astrid

Sølvis blog sa...

Kjempeherlig

2ne sa...

Så koselig fargerikt teppe :-)

Jette sa...

Det er vel nok et flot tæppe - skønne farver og stoffer :o)

Unknown sa...

Koselig teppe du har sydd. Det Kommer Jonathan til å få mye glede av. Han ble født på lykke dagen min(vår) det er den datoen i 82 jeg traff min mann for første gang.

Marit sa...

Flotte farger og nyedelig teppe;)