søndag 30. januar 2011

"Hjerterom" / "Heart"


På gårdagens kurs med Ellen Aase startet jeg på dette prosjektet. Denne lille hjertequilten er laget i ny teknikk som Ellen kaller "Mola-light". Spennende å prøve noe nytt og utfordrende å ikke ha noe mønster å forholde seg til.
Min veggquilt måler 7 1/2" x 12 1/2".

Yesterday I joined a class with Ellen Aase. I made this tiny heartquilt in a method called "Mola Light" (Ellen's words). It was exciting to try something new and not having a pattern to follow.
My little wallquilt measures 7 1/2" x 12 1/2".



8 kommentarer:

Sigrun sa...

den blei kjempeflott! Nydelige farger.

Katrin Klose sa...

Liebe Anne - Grethe,
wirklich wundervoll und inspirierend!!! Ich komme sehr gern auf Deinen Blog - liebe gRüße aus Deutschland von Katrin

Sissel sa...

Nydelig.
Alltid koselig meg hjertequilter.
Ha ei fin og kreativ uke.
Sissel

Astrid sin sa...

Nydelig og annerledes. Flotte farger.

Bente sa...

Stilig!

Anne sa...

Den ser helt lekker ut. Jeg aner mange spennende detaljer her. Må ha vært et spennende kurs!

2ne sa...

Flott hjerte :-)

flisa sa...

Så flott! Spennende med nye teknikker! Gleder meg til årsmøtehelg i mars!