fredag 1. januar 2010

2010


Velkommen til et nytt år på bloggen min! Ved midnatt så vi på Fjellfyrverkeriet fra Fløyfjellet (Tromsø). Det har vært en flott tradisjon siden 1946 og blir sponset av næringslivet og ved hjelp av innsamlingsbøsser.
Etterpå var vi innom naboene en tur. De hadde laget flotte islykter sammen med ungene.


Welcome to a new year on my blog. Last night we watched the spectaculare fireworks from the mountain here in Tromsø. This is a tradition since 1946 and is fabulous every time.
The neighbours had made these nice ice-lanterns with their kids.

12 kommentarer:

Marita sa...

Spektakulært, ja! Godt Nytt år!

Orlaug sa...

Godt nytt år!
Fantastisk flotte puter under her........

kreaLIV sa...

Godt nyttår. Sikkert et flott fyrverkeri fra fjellet i Tromsø. Rolig feiring på innlandet.

Anne Ida sa...

Kjempeflotte fyrverkeribilder! Høres ut som et fantastisk arrangement!

Riktig godt og kreativt 2010! Gleder meg til å se hva du finner på i løpet av dette året ;o)

Klem fra meg

Inger sa...

Godt nyttår til deg også. Ja, var det ikke utrolig flott i natt? Vi har jo den utsikten til fjellet, så vi så alt fra balkongen til naboen.

Januarsola sa...

Godt år til deg også! Nydelige bilder. En flott tradisjon du beretter om som absolutt flere byer burde ta "kopi" av.

Grethe sa...

Godt nytt år. Jeg ønsker deg et flott bloggår. Klem fra Grethe

Anonym sa...

Hei, fikk tips om bloggen din på Idehuset på Finnsnes. Kjøpte meg symaskin der siste dagen i 2009. En bra slutt på forige år og en bra start på dette:) Har ikke sydd noe særlig, men lysten har alltid vært tilstedet. Nå som en skikklig maskin er på plass håper jeg på et bra syår og bratt lærekurve. Synes du har en kjempeflott blogg som er til stor inspirasjon for meg og sikkert mange andre. Kommer nok til å følge med på den i året som kommer.
Ønsker deg et riktig godt nytt år.

-Ingrid-

Elins systue sa...

Fine fjellbilder. Så tallene fra en annen vinkel. Godt nytt år

Sissel`s syglede sa...

For noen flotte bilder fra nordnorge. Artig å se.
Ha et godt nytt år og takk for det gamle.
Klemz Sissel.

Merete sa...

Ønsker deg et riktig GODT NYTT ÅR!

Elisabeth sa...

Godt nyttår tl deg også. Flott fyrverkeri, kjekt med tradisjoner.
Elisabeth