søndag 14. juni 2009

"Hverdagsveska" / My "Daily-use-purse"


Her er min utgave av AnnAKas "Hverdagsveske". Jeg har ventet med å sy den til jeg fikk kjøpt ranselklemmer til lommene og de fikk jeg her. Dette er nok et godt forklart mønster med mange illustrasjoner fra vår favorittdesigner. Det blir nok sydd flere utgaver av denne typen for jeg likte designet godt, men denne veska blir med meg på ferie til uka.

This is another pattern from our favorite designer: AnnAKa. The purse is easy to make and I will do more of this later. My purse will be hanging on my shoulder during my holiday which starts on Thursday.



20 kommentarer:

Lisbeth. sa...

Oyy, denne veska var jammen fin du, så flink du er. Jeg håper du får en helt super ferie. Kos deg :)

STRIKKEMOR(O) sa...

Den blei veldig fin, kanskje den finaste utgava eg har sett!! Eg likte stoffa dine kjempegodt.

Haldis sa...

Veska di vart veldig fin. Må seie det same som Strikkemor(o) dette var den finaste utgava eg har sett.Ha ein god ferie.

Lise in Norway sa...

Så tøff den ble veska. Likte forresten kjempe godt løsningen din på uteduken med hullet i midten!

BITTE`S LAPPER sa...

Kjempefin veske du har sydd. Likte veldig godt uteduken din, kjempelurt å bruke malje til parasollhull!!!

Tingelingeling sa...

Så fin! Ønsker deg god ferie, den må bare bli fin med denne praktiske og fine veska!

Inge fra Kludenyt.dk sa...

Ja hvor er den altså flot, rigtig god model til mange stoffer.
Inge

Maria Harrits sa...

Hvor er den flot!!!

Inger sa...

Kjempeflott veske, Anne-Grethe. Blir bare lekker på Kreta denne. God tur. :-)

Grethe sa...

Denne var flott :0)(0:

Velkommen til min kreative verden sa...

Dette var et flott arbeid. Jeg blir ganske imponert. Jeg syr også vesker.
Jeg skal følge med deg: )

Anonym sa...

What a nice bag, it will look great on you. Can you tell me where I can find the pattern? I just love bags!!!

Anonym sa...

Så fin vesken ble! Artig med de lommene.....Fin å ha me noe nytt på ferie! God tur ;-)

QuilteMållika sa...

Å jeg liker bloggen din! Så masse flott å se, i nydelige fargekombinasjoner. Jeg har tittet innom ganske ofte i det siste, og jeg fryder meg hver gang!

Elins systue sa...

Nydelig veske. Fatter ikke at du har hatt tid til å sy.

Elisabeth sa...

Så flott veske

Merete sa...

Kjempeflott veske i lkere farger, den hadde passet godt hos meg:-)

Anonym sa...

Så fin den ble, likte godt stoffet.
-Anneli-

Nissestien sa...

Det var en flott fargekombinasjon på AnnaKa's veske. Jeg likte også svært godt den løperen du laget til hagebordet - det gjorde seg godt med de applikerte blomstene! God ide fra din mann med hull til parasollen - så holder duken seg på plass!
Håper du får nyte mange fine dager ute i sommer.

Hege sa...

Kjempe flott veske,gøy med noe nytt til ferien.Margeritt duken var super:)