fredag 1. februar 2008

Til Siv


Pakken er kommet fram og ble godt mottatt.
I mai drar min lillesøster og venninna til Kreta for å kose seg i varmen.
Tenkte hun kunne ha bruk for disse toalettveskene til make-up og diverse solkremer.
Ønsker dere en riktig god tur.
Design: AnnAKa "Stor og liten"

The gift has arrived and she loved the content.
In May my little sister and her friend is going to Crete to enjoy the warm and sunny weather. I thought she would like theese toiletpurses for the makeup and suncreams.
I wish you a pleasant trip.
Design: AnnAKa "Big and small"

3 kommentarer:

Inger sa...

Disse ble jo kjempefine. Ser at du starter å blogge på engelsk også. kanskje ikke så dumt, da bloggingen er blitt nokså internasjonal. Har vært inne på tanken selv, men det sitter litt langt inne. Skal nå igang med det store 70-årsprosjektet mitt. Regner med å få ferdig en blokk eller 2 i helga. Ha ei riktig fin helg du.

Anonym sa...

Disse vart kjempefine.Ser ut til å vere eit bra mønster dette.Trur eg må skaffe meg eit slikt mønster.AnnaKa har gode mønster med god forklaring.Har glidelåsfobi,slit med å få glidarane på det eg kjøpte i metervis.Glidelås er alltid eit problem.God helg.

AnKa sa...

Like koselig å komme på bloggen din, hver gang. Det er så masse flotte ting du lager.
Jeg har vært i dvale ei stund no, men håper at sola gjør slik at man får mere lyst til å sy:-)
Ha en flott uke