tirsdag 25. september 2007

Jeg er blitt tagget....


Jeg er blitt tagget av Merethe (på engelsk) og Aid (på norsk).
Reglene er som følger:

1. Link tilbake til den som har tagget deg og skriv reglene.
2. Fortell 7 ting om deg selv, både seriøse og mindre seriøse.
3. Tagg 7 andre bloggere og skriv en link til dem.
4. La disse få vite at de er tagget ved at du skriver en kommentar på deres blogg.


Så til de 7 punktene om meg:

* Utdannet jordmor - men drikker ikke (jordmor)kaffe....

* Tok imot min lillesøsters datter og fødte selv en datter senere samme dag....

* UFO'er stresser meg, prøver å gjøre unna prosjektene etterhvert...

* Husvask stresser meg ikke....det er mye artigere å sy....

* Har padlet Telemarkskanalen i kano....

* Som tenåring hadde jeg brevvenner i alle verdensdelene....

* Er veldig "lettrørt", kan knapt se en film uten tørkerullen som venn....

Jeg sender utfordringen videre til de som ønsker å fortelle noe om seg selv.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Godt å endelig komme seg ut av det huset som det er så mange minner i. Men det er ikke sikkert at jeg kommer meg på møtene i år heller, for jeg er fortsatt masse i Harstad. Har bet kontigenten, så jeg stikker innom når jeg får tid.

Timotei sa...

Hei!
Så artig å få vite litt mer om deg! Så du er jordmor ja...Må være et spennende yrke! Jeg liker heller ikke UFO-er. Klarer stort sett å fullføre det jeg begynner med ja. Tvinger meg faktisk til det noen ganger...Kjenner meg veldig igjen i det å være lettrørt også!