mandag 6. august 2007

"Rockin' Girl Blogger"


Positive tilbakemeldinger setter jeg veldig stor pris på. Ikveld oppdaget jeg at jeg er nominert i to blogger! Kjempekoselig at dere der ute liker å titte på bloggen min. Det er mange fine blogger å nominere videre og her er lista:
Monas quiltblog
Min søster og sykompis. Vi jobber i samme bransje, har samme humor, liker å reise og sist, men ikke minst inspirerer vi hverandre innenfor lappesømmens verden. Mitt førstevalg.
Berit sin quilteverden
Venninne fra quiltelaget som syr mye og ofte har store prosjekt på gang. Mye gis bort til familie og venner. De er heldige som har Berit! Kikk på hennes nydelige arbeider.
Tiriltunge
Denne damen både syr, hekler og strikker. Dessuten er hun glad i å dra på turer innenlands og ut i verden.Ta en titt.
Nancys sting og ting
Nancy har en flott blogg som viser at dette er en dame med hjerte for quilting. Hun lager egne mønstre og holder kurs. Mye fint å finne på bloggen som oppdateres ofte.
Abyquilt
Hos May Britt finner du reportasjer fra turer, besøk på quiltebutikker og resultatene av hennes mange prosjekt. Verdt et besøk.

4 kommentarer:

Nancy in Norway sa...

Hei
Så koselig å bli nominert! Du har da en kjempefin blogg og syr mye fint ser jeg :-)

Anonym sa...

Dette var overraskende og koselig, og jeg som har vært så uproduktiv i det siste. Har mest bare fartet rundt omkring. Takk skal du ha.

Anonym sa...

Å, så mye fint du har laget! Nå ble jeg kjempeinspirert til å sy litt jeg også! Har vært alt for lite av det i sommer.. Fortsatt god sommer til deg!

Berit sa...

Ååå,kor artig!
Er sent ute med takking og neing,fordi jeg ikke er inne her på sidene hver dag.
Skal prøve å få opp dampen her etterhvert,mye styr fortsatt etter flyttingen...Så,takk,takk!