tirsdag 6. mai 2008

Overraskelse / Surprise


Idag lå det en pakke og ventet på meg da jeg kom hjem fra jobb. Avsender var Quilteposten og det tok et øyeblikk før jeg skjønte at jeg hadde hatt flaks.
For en stund siden løste jeg "Quiltepostens" påskekryssord og sendte inn. Som en av fire var jeg trukket ut og bildet viser gevinsten: Fire nydelige batikkstoffer i turkis/sjøgrønne farger, tilhørende perler og effekttråder. Jeg ble kjempeglad - fargene er midt i blinken for meg! Tusen takk til Barbara (Quilt design) som sponset gevinsten og til redaksjonen som trakk ut mitt navn.

To day I received an envelope with fabrics, glass seed beads and adornaments effect fibers, all in a wonderful color. A while ago I sent in the answer in a X-word for Easter at "Quilteposten" and I am one of four lucky winners. Thank you all who made this possible.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så heldig du er. Ser ut som om det kan bli mye fint ut av det du fikk. Gratulerer.

Inger sa...

Gratulerer med gevinsten. Nydelige farger.

LAPPEQURI sa...

Gratulerer. Hyggelig med overaskelser i posten.
Ha en kreativ uke:-))